Contributie 2019

Beste leden, in november en december wordt de contributie voor 2019 afgeschreven. Als bestuur hebben we besloten de contributie voor 2019 met € 4 te verhogen naar € 170 (excl. statiegeld). Dit hebben we onder andere moeten doen omdat de KNSA vorig jaar haar contributie met € 2,50 heeft verhoogd en wij dit (nog) niet hadden doorberekend. De overige € 1,50 verhoging valt toe aan de vereniging.

Ook is besloten de statiegeldregeling in de huidige vorm te handhaven. Dat betekent dat we bovenop de contributie € 15 statiegeld innen en dat we per gedraaide baandienst € 10 in mindering brengen op de contributie van het volgende jaar. Op deze wijze kunnen we het derde schietmoment van de week, de zaterdag, handhaven.

Het Bestuur.