Lid worden van Schietsportvereniging De Rotterdamse Hoek
S.V. De Rotterdamse Hoek is een gezellige vereniging met zo’n 120 enthousiaste leden. Wij beoefenen de schietsport op een ontspannen maar serieuze manier. Geen macho’s dus, maar geïnteresseerde sportschutters, die regelmatig oefenen in de verschillende schietsportdisciplines.

We vinden het belangrijk dat nieuwe leden passen bij onze vereniging, daarom doorlopen we enkele stappen voordat iemand volwaardig lid wordt. Dit gebeurd meestal met een introductie op de schietbaan onder begeleiding.
Iemand die geen lid is van een schietsportvereniging mag volgens de wet maximaal 3x per jaar een introductie krijgen.
Tijdens dit moment leren beide partijen elkaar iets beter kennen. Als beide partijen van mening zijn dat er een positieve match is kan men lid worden. Dit gebeurd middels de Aanmeldprocedure SV De Rotterdamse Hoek, zie daarvoor de pagina Informatie -> Documenten. Sommige stukken worden niet meer uitgedeeld maar staan deze op de website.

Meer weten?
Onder de knop ‘Informatie’ zijn meerdere pagina’s te vinden die u op weg kunnen helpen.
Wil je een introductieles maak dan een afspraak, stuur ons een email of gebruik de contactpagina.
Let op: introductie kan alleen op afspraak en met maximaal twee personen tegelijk!