Presentatie Wapens, munitie en wetgeving.

geplaatst in: Geen categorie | 0

Het was zaterdag een drukte van jewelste met de presentatie door Marco en Bart. Beide heren zijn dagelijks met wapens, munitie en wetgeving bezig.

Deze heren zijn goed voor een interessante middag waarbij de aanwezige leden zich goed hebben kunnen vermaken. De tafels waren volledig gevuld met allerlei wapens en munitie welke een respectabele leeftijd hadden of welke vrij nieuw waren.

De aanwezige leden met uitgestalde wapens en munitie.

Er wordt met nadruk door Marco en Bart gewezen op het feit dat de leden de wapens moeten kunnen vasthouden en de daarbij gerelateerde vragen kunnen stellen waar de beide heren het antwoord kunnen geven.

Wapens en munitie.

Deze presentatie diende er alleen maar voor om een idee te krijgen waar de leden in geïnteresseerd zijn hetzij; wapens, munitie en of wetgeving. Naast dit alles is ook mogelijk de historische wapens te benaderen middels informatie met de betreffende wapens. Alles vertellen door middel van een powerpoint presentatie vinden zij niet echt een goed idee. Peter Koster heeft ook een aantal bijzondere wapens vanuit zijn winkel tentoongesteld! Bijvoorbeeld de Tommy Gun en de Russische PPS.

Vooraan een beeld van opengewerkte munitie van verschillende kalibers.
Penvuur patroon kaliber 2 mm.

Al met al werd het een gezellige middag met veel informatieve inhoud waarbij de leden al met vragen kwamen hoe zit dit en hoe zit dat. De beide heren Marco en Bart konden alle vragen met gemak beantwoorden en mocht het zo zijn dat deze heren het antwoord niet direct kunnen geven zullen zij alles in het werk stellen deze vragen te beantwoorden. De heren hebben net als de leden de middag als zeer prettig ervaren en bedanken ons voor de warme ontvangst!

Er zal nu door beide heren een vervolgtraject op poten gezet worden, waarbij wij als SV de nodige input voor hebben aangedragen.

Deze informatie heeft elk lid middels de presentielijst ingevuld waarop kenbaar gemaakt kon worden waar de belangstelling naar uitgaat.

Namens het bestuur,

De Voorzitter.