Uitnodiging: Algemene Leden Vergadering 2019 (ALV) – Di 8 Jan

geplaatst in: Geen categorie | 0

Beste leden,

De Algemene Leden Vergadering 2019 (ALV) wordt gehouden op dinsdag 8 januari 2019 om 20:00 uur op de vereniging.
Namens het bestuur bent u allen van harte uitgenodigd.

De baandienstlijst 2019 is nog niet definitief en ligt op de vereniging zodat leden zelf het moment van baandienst kunnen aangeven.
Hier wordt inmiddels goed gebruik van gemaakt. Binnenkort wordt de lijst aangevuld met leden die zich nog niet hebben ingeschreven.
Heeft u een voorkeur? Vul deze dan snel in. Als deze lijst definitief wordt gemaakt zal deze via de mail gedeeld worden en op de vereniging opgehangen worden.

Heeft u de Agenda ALV 2019 en Notulen ALV 2018 nog niet ontvangen hebben, stuur ons een e-mail.
Mocht u geen mails ontvangen van de vereniging dan is dat omdat wij deze niet hebben of dat deze onjuist is.
Stuur ons een e-mail bericht met het juiste e-mail en deze wordt opgenomen in de ledenadministratie.

Namens het bestuur,
De secretaris.